menusearch
qomlift.com

چهارده

قابل توجه کلیه واحدهای مجاز دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور قابل توجه کلیه واحدهای مجاز دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور مطابق توافقات صورت گرفته با اداره کل استاندارد استان قم از اول خرداد ماه سال جاری مراحل اخذ مدارک مورد نیاز و ارائه گواهی استاندارد آسانسور تنها از مجرای انجمن آسانسور و پله برقی استان قم امکان پذیر خواهد بود. دوشنبه سی ام اردیبهشت ۹۲ استاندارد ایمنی آسانسور و پله برقی با رویکرد مدیریت ایمنی ohsas 18001:2007 استاندارد ایمنی آسانسور و پله برقی با رویکرد مدیریت ایمنی ohsas 18001:2007 امروزه ایمنی یکی از ارکان جدایی ناپذیر حِرَف در صنایع گوناگون است. به نوعی که با تحقیقات فراوانی که بر روی این جزء از شغل صورت گرفته دریافته ایم که ایمنی امروزه تاثیر گذار بر ابعاد دیگر شغل ها و نتایج حاصل از آن است، از آن جمله می‌توان به کیفیت شغل، کیفیت زندگی کاری، رضایت فردی شخص از شغل، آینده شغل و دیگر موارد اشاره کرد.
امروزه متاسفانه تنها به عوامل فیزیکی و ارگونومیک خطرساز در محیط کار مواجه شده و این در حالی است که ایمنی از اجزاء دیگری نیز برخوردار است که این روزها کمتر به آن توجه می‌شود.
سه شنبه سوم اردیبهشت ۹۲
پیام مدیر اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم پیام مدیر اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم بدون تردید اطلاع مردم از تولیدات و ارائه دهندگان خدمات مجاز نقش موثری در کاهش حوادث و بهبود کیفیت کالاها وخدمات داشته و ضمن جلوگیری از هدر رفتن منابع، از ورد افراد غیر متخصص و غیر مجاز که با ارائه کار بسیار ضعیف، فضای رقابتی ناسالمی را ایجاد مینمایند، جلوگیری می‌کند. شنبه سی و یکم فروردین ۹۲ ممنوعیت صدور گواهی استاندارد برای شرکت های فاقد پروانه طراحی و مونتاژ از قم ممنوعیت صدور گواهی استاندارد برای شرکت های فاقد پروانه طراحی و مونتاژ از قم
سازمان استاندارد استان قم طی نامه شماره9118877 به شرکت های بازرسی، ممنوعیت صدور گواهی استاندارد برای پروژه های شرکت هایی که محل صدور پروانه طراحی و مونتاژ آنها از قم نباشد را اعلام کرد.
دوشنبه بیست و یکم اسفند ۹۱